درمان بیماران با سطوح کراتینین بالا و پایین پتاسیم پس از پیوند کلیه دیالیز
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان بیماران با سطوح کراتینین بالا و پایین پتاسیم پس از پیوند کلیه دیالیز
درمان برای بیماران مبتلا کراتینین بالا و سطح پایین پتاسیم بعد از TransplantHow کلیه برای درمان بیماران با کراتینین و پتاسیم کم پس از اجتناب از دیالیز پیوند کلیه است؟ برخی از بیماران کراتینین بالا و پتاسیم کم بعد از پیوند کلیه بود. تماس با دکتر آنلاین برای دریافت اطلاعات بیشتر به سرعت و به طور مستقیم به صورت رایگان.

اولین و مهمترین، پیوند کلیه مناسب برای بعضی از بیماران است، اما نه همه از بیماری بیماران کلیوی. این درمان یک درمان ریشه برای آنها است. در میان مواد شیمیایی بسیاری از معمول، در سرم هستند پتاسیم و کراتینین، که هر دو به عنوان حمل و نقل زباله عمل به کلیه ها، علاوه بر انجام دیگر توابع حیاتی است. اندازه گیری سطح پتاسیم و کراتینین می توانید تعداد زیادی در مورد وضعیت فعلی مردم از سلامت نشان می دهد. پس از آن چیزی است که در با سطوح کم پتاسیم و کراتینین بالا؟

روشن در مورد کراتینین و پتاسیم است.
کراتینین یک محدوده نرمال از 0.6 تا 1.2mg / دسی لیتر، زنان معمولا سطح کراتینین کمتر داشته باشد. پتاسیم یک ماده معدنی ضروری است که بدن خود را برای اطمینان انقباض مناسب از قلب و سایر عضلات، برای تعادل اسید و باز و در سنتز پروتئین استفاده می کند.

سطح پتاسیم پایین ممکن است درد عضلانی، گرفتگی عضلات، ضعف غیر طبیعی، نامنظم بودن ضربان قلب، حتی آریتمی خطرناک شود. بیماران مبتلا به فشار خون بالا و ادم با دیورتیک ممکن است سطح پتاسیم کم توسعه با توجه به مواد مخدر باعث از دست دادن مایع درمان شود.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ممکن است به خوبی درمان آن کمک کند.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان جایگزین است که عمدتا برای درمان بیماری کلیه استفاده می شود. این است که توسط نرم افزار های خارجی از طب چینی مشخص و با هدف اصلاح خسارت کلیوی اساسا. این می تواند پاسخ التهابی کنترل، رفع فشار خون بالا و تمیز کردن محیط داخلی کلیوی.

پس از استفاده از درمان های پزشکی چینی ما، علائم خواهد شد کاهش حتی بدون دیالیز. بنابراین اگر شما نیز می خواهید امتحان کنید درمان ما، شما می توانید ایمیل به huaxiainstitute@hotmail.com ارسال، و یا اضافه کردن وایبر من / واتساپ +86 18233137077.





:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: